Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ladygaga. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris ladygaga. Mostrar tots els missatges

diumenge, 23 de novembre del 2014

Little Monster

Hi everybody!
I've been like three weeks having a lot of work and I had to present a project for highschool so I didn't have much time for me.
But after a long time recording and practicing I finished singing Born This Way by Lady Gaga.
I love this song, it has much meaning for me and I hope you like my version to acapella!
So I leave you with it, tell me if you liked it!
Lots of love
Monii